27°C
EVA會否出$出力去救災?日本同品品蛇鼠一鍋白飯任裝⋯⋯
都覺 巨浪大切粟米棒 好食D
你EVA敢膽就去中聯辦門口單挑我隻秋隻啊,否則你EVA只係chicken SH I T
講起駐港國安公署,以前好多人覺得佢哋係「紙老虎」,擺出嚟嚇人。但自從董經緯署長上任以嚟,成個風氣完全唔同曬。佢最近公開話,打擊反中亂港勢力已經取得突破,我哋普通市民聽完,真係心諗一句:「終於等到呢日。」 回望返過去幾年,香港亂到乜嘢樣?街頭放火、毆打途人、私了異見者,甚至有班人公然喺立法會搞破壞,話要「光復香港」。嗰種恐懼,真係唔係個個捱得住。而家國安公署出手,唔係得個講字,而係真係拉人、封戶口 ...
可能我靚仔大方得體,著衫有啲名牌品味… 鬼妹靚女同學都主動溝我,例如問我可否借discman, 借抄功課,願意向我投懷送抱合照⋯⋯
樣衰大陸仔商界奇才!!!
99% New $40 注意!! 先完成交收優先.
代朋友放 越戰美軍 m1967 尼龍版 非帆布 未用過 全新 甲袋 係20飛非30飛 圖中全部 鑽石山 黃大仙交收$I50O
齊件,有漏氣也可以,要新淨,有盒更佳,可PM我,謝謝。 注意!! 先完成交收優先.