Uwants TV消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊



追帖 打印

衰啲講句,我自己作為老一輩,我點都撐班後生



[隱藏]
嘩,比條四張幾嗌我廢老,U仔都一國兩制。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2020-6-22 03:48 PM 發表
我等睇其他人對「廢老」呢兩個字,



有咩新評價。
叫你俾首期嗰陣時咪老竇囉
吼住副家產,想你死嗰陣時咪叫廢老囉

其實呢班友一早顛晒,一啲中國傳統尊師重道都冇。哎呀,講咗中國傳統,梗係冇啦,成班都係西人。

種咩因,得咩果。呢班友,20年後咪比仔女踢出街嘅乞兒囉。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 黑人炸雞 於 2020-6-23 02:33 PM 發表


最後嗰句啱呀

成日話後生九唔搭八,唔肯學唔肯做嗰啲廢老,比幾多錢出嚟請人?
公價。
現今嘅大學生就好似生果籃,有啲係好,但好多都係爛嘅。你做咗咁耐人,唔係睇唔出同以前嘅分別呀?

[ 本帖最後由 patrickng6622 於 2020-6-23 06:35 PM 編輯 ]




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 samchu1036 於 2020-6-23 07:05 PM 發表


下...我唔插警察唔代表我覺得警察完全冇錯,咁612你地和平遊行覺得警察過份執法咪去投訴囉,點解可以將之後做既所有野都合理化先? 立埸睇野實有偏見所以先叫睇野唔好帶立埸特別係你成日講因果~~

你話23同佔中點解事 ...
佢嘅標準係警察驅散都唔合法,完全唔知佢攞乜嘢做基準,歐洲美洲非洲亞洲定月球?
其實好簡單,警察開槍單嘢而家有人提出訴訟,如果嗰單嘢都合法,唔該收埋晒啲721,831啦。

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 沙漠花花膠樽 於 2020-6-23 03:51 PM 發表


x2 好驚做左 old seafood
驚死就唔使死咩?你依家睇啲老嘢唔順超所以咁有共鳴,十年八載後,你就係被唔順超果個。
青春可以無敵,但係唔好咁青春,又冇知先得㗎。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 gouki3 於 2020-6-24 01:20 AM 發表


正常人要呃有冤案慘劇,起碼都揾條老臨扮下家人喊苦喊忽,但要呃呢班蠢人真係可以完全唔需要,好難想像係何等既蠢,就算個阿媽攞埋出世紙話唔係,班蠢人都可以話係假係比人要脅,求其搵條男屍話比人滅口都又可以呃到人既,仲要賤 ...
嗱,咁就首尾呼應啦。
樓主話點都撐呀嗎,咁咪幾蠢都撐囉。只不過係屋企開冷氣上網撐,唔係喺警察局門口攞住保釋金撐。
樓主冇錯喎。

回覆 引用 TOP

避開咗啦。如果唔係,你依家就旺鋪招租,同埋申請緊補就業基金啦。人生經驗也相當重要。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 bybybrandy 於 2020-6-24 09:09 AM 發表
哇屌,四條冇出色嘅廢老圍埋懶有深度有角度咁討論,好老尷呀
唔鍾意唔好睇呀嘛,刷存在感呀?

一直淨係識得嘩眾取寵,睇吓自己留言有咩深度先出嚟七啦。

[ 本帖最後由 patrickng6622 於 2020-6-24 11:19 AM 編輯 ]




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 viclo0301 於 2020-6-24 10:30 AM 發表


高手, 街頭同街尾都射催淚彈叫驅散, 612啲細路識飛? 而且612已經有個男教師俾人射盲眼, 咁你既基準係? 謝指教喎.

你既角度係警察開槍合法, 所以白衣人係721打人係合法? 831警察"有差別打人"+阻礙救合理合法? 邏 ...
你有冇諗過612點解冇民事訴訟?真係合法㗎,只係觀感唔良好。

721白衣人又好,警察都好,有人犯法有人被捕。你成日問點解點解,答咗你囉,機制之內有灰色地帶,冇死人就冇超出呢個灰色地帶。你仲係唔明,我都幫你唔到。

阻止合法救援?分清楚邊個係兵邊個係賊都要花時間,經驗係需要累積,依家做得好好呀,唔係咩?

你成日攬住從前嗰一舊屎,冇人幫到你,向前看啦。

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 黑人炸雞 於 2020-6-24 12:14 PM 發表


你真係好心機,四條廢老選擇性睇到,又冇文化,你都仲有心機同佢哋講嘢
講到廢老,我唔及你。
有幾冇文化呢?定係你自己唔化呀?
出得帖就預咗有人回㗎啦,或者你可以選擇發郵件比志同道合嘅人,唔夠人講可以選擇性收皮㗎喎。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 viclo0301 於 2020-6-24 12:17 PM 發表


我認我係傻仔, 但我會天真咁諗, 如果無人反駁佢地, 會唔真係有人睇咗佢地啲嘢, 以為啲黑警無做錯, 全部都係示威者錯...
你睇埋一邊,冇乜示範作用。
唔係所有警察啱,唔係所有示威者都錯。

我個人好樂意再睇到和平合法示威。撳低左班無知嘅靚仔先啦,佢哋真係好衝動,好多唔合法嘅事情都係呢班後生仔搞出嚟。希望你明白。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2020-6-24 11:07 PM 發表
再引伸嚟講,講到差佬點衰點衰,有部份我都同意吖,未發生今次呢場修例風波前,有邊個真係鍾意差佬?只不過人地亦唔係全部衰人,總有盡忠職守良好品格既警察存在,樹大有枯枝,示威者多,亦總有白痴。

有年佐敦地鐵內大堆藍帽子截查一 ...
切開順便

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2020-6-24 11:15 PM 發表

雖則 ..... 只係虛幻女兒,我見過佢,佢未見過我,而且,呢個女或者一生人只鬧過三四個人,我居然會係其中之一,唉,真係令人搖頭。
哈哈。
得不到就係寶,若得到就係草。




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2020-6-24 11:22 PM 發表
同時,今次炸雞開呢個帖我覺得幾好,佢描述個情況同我相若,但我更好既係,我根本冇打工,只係自己有D生意仔,宜家仲摺埋,與世無爭,更無霸住D咩高薪厚職阻住D細路上位。我咁樣都被形容係「廢老」,咁呢個仲話身在咩職位既炸雞,咩咩等 ...
放心,佢哋唔會。呢班人太冇志氣啦。
周圍撩完火頭,掟完汽油彈,自動會龜縮。
見到雞啲嘅,就好似暴徒咁,三五成群車輪串。你有反抗能力嘅,時運高睇唔到。轉揀人來蝦。
香港人,點解會淪落到咁樣嘅?

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 計數佬 於 2020-6-24 11:43 PM 發表
都唔係,得唔得到都係寶,其實,你地有冇見過我會同特定一個女仔有十冤九仇?
我喺U仔年資唔夠,遲來了錯過了。

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]
 25 12
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!