Uwants TV消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊



追帖 打印

衰啲講句,我自己作為老一輩,我點都撐班後生



[隱藏]
引用:
原帖由 patrickng6622 於 2020-6-19 19:05 發表 嘩,比條四張幾嗌我廢老,U仔都一國兩制。
哈,一百步笑五十步,今次真心笑咗,Patrick 你咁後生就比個四張幾,年紀同我接近嘅人笑係廢老,呢個世界居然可以扭曲成咁。


既然支持後生果班話攬炒,捐晒自己副身家比班後生用作搞暴動嘅經費吖嘛,住緊個單位比埋佢地做製汽油彈工場,咁先叫有誠意。



得把口叫後生嘅去衝,自己就安安樂樂响屋企睇戲食花生?20-40嘅去衝,日日唔做野只係叫口號出去阻街搞罷工,到十幾廿年後佢地又點可能有你宜家嘅資產?靠搶呀?

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-19 20:57 發表

如果佢單純講佢認同黃色的理念,完全認同曱甴的做法,唔會怪曱甴所作所為
我作為對家,反而睇得起隻[黑人炸雞]
講到自己幾撐幾撐,又只推D細路去死,又走出黎晒身家,又換個講法自己同其他老野唔同,其實味又係講佢自己 ...
4K係煩,成日貼埋D 過期姨媽巾嘅野,又冤又臭,又當共慘黨神聖不可侵犯咁,乜都一定啱呢下先谷撚氣。


樓主黑人炸雞呢下又估佢唔到,唔係估唔到佢咁講,而係估唔到佢會唔知佢咁講會有咩後果,自暴其短,智商呢下要重新評估。



企埋位置就會有咩立場,一架九成幾滿嘅巴士,上到車嘅人一定嫌再逼上車嘅人麻撚煩,未上車嘅,就恨不得全車人即刻落晒車,唔肯落? 索性整停架巴士,大家齊齊攬炒冇得搭囉。



夠哂佢地認為嘅公平啦。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-19 21:19 發表
你都未講黑人個種
座左係巴士都,仲要書包放多個位
之後大大聲屌巴士內的其他人死落車
另一邊又大大聲同未上巴士的人講,上黎拉上黎拉,我幫你地屌緊其他人死落車 ...

哈哈,你呢個比喻我同你都明,

唔知仲有幾多人睇得明呢?




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-20 18:21 發表

最慘巴士站仲有個賣汽水的,一路煽動未上車的人同賤人炸雞衣類,令佢地一齊9叫,以為大聲就有道理,令佢地以為站左係道德高地,講到尾都係巴士停得越耐就賣到越多汽水,得益的就只有衣個汽水佬 ...
哈,如果將你呢個推論故仔放在小六考試題目入面,有巴士上的人,等待上巴士的人,和巴士站内的賣汽水老闆,發生一些事故後,究竟誰是誰非呢?


巴士上讓座我見過,但就從未見過有車上嘅人見個站好多人等上車,而自動自己走落車,讓個位比未上車嘅人,再企返响站排隊等下班車咁偉大。



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-21 13:22 發表
我跟你的故事內容加添故事人物炸a.a
追巴士我夠見過,但夠從未見過訓係巴士前面唔比巴士開車,亦未見過有人狼到要放火連人帶巴士燒清光

我地個故事中仲有一個相當重要既人物,巴士司機,就好似現實中既法官同教師一樣,本來係要維持乘客秩序同執行既定行車路線,責任重大,可惜,當連呢D角式既人都痴咗線的話,點算?

車上既巴士司機因佢自己個人喜好,隨意叫已經上咗車但未到想去果個站既乘客落車,讓位比未上車既人啦,因為未上車既人係佢遠房親戚,識得既,又教唆爭先恐後既乘客推其他人落車,跟住仲隨意揸架巴士偏離原本路線,只係因為佢鍾意咁行,吹咩?

咁點? 係咪已經應驗咗上帝果句,上帝要其滅亡,係咪一定必先令其瘋狂? 宜家夠癲未?

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 黑人炸雞 於 2020-6-22 10:07 發表   

比人話你廢老真係冇錯
假設呢個社會個個後生都要擁抱大灣區,我唔鐘意,我都唔會反對佢哋咁做
因為如果後生要擁抱大灣區,即係個社會走向係咁,我一係順住走,一係走人,唔通要倒行逆思?
冇能力變,當然係想個社會乜都唔變啦 ...
不知所謂,真係唔知噏乜,收線啦。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 filacandy 於 2020-6-22 13:43 發表

佢哋口中嘅安樂茶飯,可以食大半世,但臨老唔過得世~~~😏
開帖呢個人,就正正做緊想揸住佢話佢有呢幾百萬响40幾歲呢個年紀退休等死,我睇你地自己傾好先再公開發表偉論好D。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 samchu1036 於 2020-6-22 15:33 發表

一早就唔知噏乜,成篇文只睇得出適者生存論同佢有樓等退休lol 至於話撐班後生聽下就好😀
仲話要講就講今日,佢就算講都只係係網上講緊今日,等老年時都只能講我當年今日係U仔撐班後生同我已經有幾百個上左岸等退休做 ...
香港呢場暴亂就正正有樓主呢種不知所謂嘅真正廢老,噏埋D 廢野推班腦生蟲嘅白痴去死。


去啦,我支持你地,去死啦,我有錢有樓,坐响屋企食花生睇住你地去唔知為咩而搏命。



無兒無女嘅垃圾,連想法都係垃圾。




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 黑人炸雞 於 2020-6-22 15:46 發表   

唔反對唔代表支持,你眼中得「YES / NO」咁單細胞好難令你明白,你都係等淘汰啦 LOL
我等睇其他人對「廢老」呢兩個字,



有咩新評價。

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-22 16:03 發表

如果你公司條友同樣只講撐班後生/同得把口講變,同樣霸住個位,你覺唔覺得佢應該炒?
我睇公司講的都係利益姐,你幫公司搵5萬人工3萬你估公司會唔會炒你,相反人工5萬幫公司搵得3萬你又睇下會點,無可否認有公司只想搵 ...
等等,等其他人自己諗,有時有D 明明啱嘅說話由佢地唔鍾意嘅人把口講出嚟,一定唔啱佢地聽,總係乜都反一餐,所以唔好先講。


今次有兩個廢老同場,係咪會一視同仁?

回覆 引用 TOP

一個有自住物業手持七位數字資金,後生五六年左右嘅廢老話一句支持你地。


另一個同樣有自住物業八位數現金,年長五六年嘅廢老話做人應該腳踏實地,做好自己,唔支持以暴力抗爭就十惡不赦,大錯特錯?



受影响?我仲有間舖時有三日完全唔開得舖,白蝕食材同人工,三日每日約萬五蚊的生意額,令我想到結業賣舖賣工場,賤賣製作食材工具,只求保本套現,呢場風暴,我又有冇損失呢?

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-22 16:46 發表

錢都事小,我做蔬菜批發,試過車都去唔到要倒晒D野,幾節墮
其實我地無情情都自爆咗好多,難免已經令一班剩係打工,顧住玩,個個月清嘅細路心入面唔舒服,適可宜止喇。


搞成咁都仲可以話冇損失嘅一份子,根本一早就冇野可以損失,萬惡之中,發窮惡嘅人先係唔恐怖。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-22 17:03 發表

我冇乜爆到嫁,你爆得多D a.a
我爆得最甘就係我雖然過往媾女無數,但就「恨女成狂」,一切緣於個女…… 。


以後我會小心。




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 稱霸武林 於 2020-6-22 17:12 發表

好似冇乜見你講媾女,唱歌就聽過幾次
叫你個仔生個女比你養羅a.a
媾女都有,只係集中响鬼谷D帖講,大多數修正佢個見解,順便串吓佢「食女無數」咁囉。


唱歌,打油詩,作故仔,吹口哨,呢D 係個人雅興,由搞間舖開始都進入咗半退休狀態,得閒係賞花賞草。



個仔?佢檔野都要停工,咁後生仔有個自己想法,佢揀女仔要求比我奄尖好多,等佢有拖拍先算啦,同埋,如果到佢有小朋友,我想凑都輪唔到我。



歸根究底,世界大事幾時輪到我地討論,傾多D 呢D 閒話家常咪好囉。

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 黑人炸雞 於 2020-6-22 17:29 發表   

你淨係睇一件事咁一定陷家衰
英國佬搞咗樣嘢叫公屋,又冇放大陸人嚟香港 ...

你越講就越唔知你講乜?不如你講吓宜家你咁自豪嘅身家係點得返嚟,等班細路學吓野仲實際啦,一味講歷史,成浸廢老除。:032

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]
 60 1234
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!