Uwants TV消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊 微博



追帖 打印

[職場心得] 辭工問題



辭工問題

[隱藏]
我想問,我辭工要30 日通知期,我又真系唔想做。我等出糧就自己不返工了,有沒問題?公司會不會追我數?

回覆 引用 TOP

唔係唔得,但呢個係誠信,你下份工會問上份工既僱主你情況 做人有誠信啲好,唔好成日諗埋啲度縮野





回覆 引用 TOP

你人唔出現白逗人工咁cheap都有
無呢樣野唱,人地只會當你不足通知期扣錢當代通知金,亦是勞例定明

同埋以後你都係咁先咁無誠信仲想有人請,呢個世界有樣野叫 ref check輕則打電話比上間公司問野重則比問卷舊公司填至決定請唔請

真係想早走補錢走啦,你隨便問一個一定都唔少係補錢早走,我當年都係咁,除非你想臭名遠揚咪做

[ 本帖最後由 winnietung 於 2019-1-10 12:04 PM 編輯 ]




回覆 引用 TOP

最好有個交代,你這樣下份工都一樣做法





回覆 引用 TOP

[隱藏]
想走就補錢走啦

回覆 引用 TOP

唔補唔得???





回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 DEREK201 於 2019-1-11 05:44 AM 發表
唔補唔得???
唔得
勞例有定明
要補返差距






回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 winnietung 於 2019-1-11 07:19 PM 發表
唔得 勞例有定明 要補返差距

那我唔補,會點嘛,公司告我?




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 DEREK201 於 2019-1-12 05:43 AM 發表

那我唔補,會點嘛,公司告我?
可以提告或扣起當代通知金
做人唔好咁無品做衰自己果名
人地大可以同其他行家講你惡行到時通行封殺,咁你同無晒前途無分別

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 winnietung 於 2019-1-12 07:48 AM 發表
可以提告或扣起當代通知金 做人唔好咁無品做衰自己果名 人地大可以同其他行家講你惡行到時通行封殺,咁你同無晒前途無分別
其實我系辭咗工啦。但系唔甘心沒嗮花紅,問下。有同事想這樣做。。。。唉

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 DEREK201 於 2019-1-12 02:15 PM 發表
其實我系辭咗工啦。但系唔甘心沒嗮花紅,問下。有同事想這樣做。。。。唉
早走咪比錢走
做人唔好做到咁cheap
仲想白收人工,睇呢種人唔起
想不勞而獲

回覆 引用 TOP

你想搵唔到下一份工,你就咁做吧!

留案底雖然未至於,但如果你不幸地被僱主告到勞工署,你就一世有個記錄係行為不良。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Diedog 於 2019-1-14 11:02 AM 發表
你想搵唔到下一份工,你就咁做吧!

留案底雖然未至於,但如果你不幸地被僱主告到勞工署,你就一世有個記錄係行為不良。
講得岩
樓主唔好以為個個僱主都係傻既
佢地要知一個員工過去好容易




回覆 引用 TOP

回覆 1#  DEREK201 的帖子


一係補錢(代通知金, 一個月人工) 一係補時 (通知期1個月)
最好唔好攪差自己profile啦

回覆 引用 TOP

[隱藏]
你做多15日,當呢15日係代通知金。

引用:
原帖由 DEREK201 於 2019-1-9 04:20 PM 發表
我想問,我辭工要30 日通知期,我又真系唔想做。我等出糧就自己不返工了,有沒問題?公司會不會追我數?

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
 19 12
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!