Board logo

標題: 她參加中年好聲音可以嗎 [打印本頁]

作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-27 09:26 PM

林愷鈴翻唱孫燕姿天黑黑,可以參加中年好聲音了

https://www.youtube.com/watch?v=qgXZmvhWkjY&list=PLTKjAnLsIVyjwfdloEx7y6rHzhB0PXXV8
https://www.youtube.com/watch?v=6sJIrBR-U4o
429560825_1529816627579586_1251871442232428610_n.jpg
429929044_1101001467768029_5134083522235839494_n.jpg
429919007_295585203540058_5245592036726169629_n.jpg
429969250_1144590356717586_825381673387949090_n.jpg
429825904_3327326600902402_4549137694278909011_n.jpg
請FOLLOW林愷鈴IG : https://www.instagram.com/kaening/

圖片附件: 429560825_1529816627579586_1251871442232428610_n.jpg (2024-2-27 09:26 PM, 208.05 KB) / 該附件被下載次數 16
https://www.uwants.com/attachment.php?aid=12504417



圖片附件: 429929044_1101001467768029_5134083522235839494_n.jpg (2024-2-27 09:26 PM, 337.68 KB) / 該附件被下載次數 15
https://www.uwants.com/attachment.php?aid=12504418



圖片附件: 429919007_295585203540058_5245592036726169629_n.jpg (2024-2-27 09:26 PM, 358.53 KB) / 該附件被下載次數 16
https://www.uwants.com/attachment.php?aid=12504419



圖片附件: 429969250_1144590356717586_825381673387949090_n.jpg (2024-2-27 09:26 PM, 385.82 KB) / 該附件被下載次數 14
https://www.uwants.com/attachment.php?aid=12504420



圖片附件: 429825904_3327326600902402_4549137694278909011_n.jpg (2024-2-27 09:26 PM, 208.18 KB) / 該附件被下載次數 15
https://www.uwants.com/attachment.php?aid=12504421


作者: 老尾臭賓賓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-27 11:52 PM

引用:
原帖由 老尾臭賓賓 於 2024-2-27 10:26 PM 發表
參加聲夢又超齡,中年又早得滯喎⋯⋯


唉,現時香港只得呢兩個比賽咋嘛
作者: 老尾臭賓賓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爆丸先生     時間: 2024-2-28 01:18 PM

不是只限觀眾參加?
作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-28 08:29 PM

引用:
原帖由 老尾臭賓賓 於 2024-2-28 01:13 AM 發表




你講中年好聲音是TBB,聲夢傳奇也是,你希望佢再搞新秀歌唱大賽吧!


而家TVB冇錢搞啦
作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-28 08:30 PM

引用:
原帖由 爆丸先生 於 2024-2-28 01:18 PM 發表
不是只限觀眾參加?


藝人都可以參加
作者: 老尾臭賓賓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 拳頭超人     時間: 2024-2-28 09:10 PM

乜水?
作者: 爆丸先生     時間: 2024-2-29 01:14 PM

引用:
原帖由 愷鈴ASHLEY 於 2024-2-28 08:29 PM 發表


而家TVB冇錢搞啦


TVB愈來愈像當年亞視,

不過還是最多收視率。
作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-29 10:05 PM

引用:
原帖由 爆丸先生 於 2024-2-29 01:14 PM 發表


TVB愈來愈像當年亞視,

不過還是最多收視率。


梗係啦,遇上個白痴妖台
作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-29 10:06 PM

引用:
原帖由 爆丸先生 於 2024-2-29 01:14 PM 發表


TVB愈來愈像當年亞視,

不過還是最多收視率。


林愷鈴囉
作者: 愷鈴ASHLEY     時間: 2024-2-29 10:07 PM

引用:
原帖由 老尾臭賓賓 於 2024-2-28 09:03 PM 發表





中年好聲音,亞洲超星團果啲唔洗$搞?用曬啲$?多啲同內地電視台或其他亞洲國家電視台合作啦⋯⋯


其實中年好聲音好啲
作者: 爆丸先生     時間: 2024-3-1 01:02 PM

引用:
原帖由 愷鈴ASHLEY 於 2024-2-29 10:05 PM 發表


梗係啦,遇上個白痴妖台


不是應該想方法?




Copyright © 2003-2024 Uwants.com