Board logo

標題: [普通交友] 重新出發,36歲男想繼續識朋友傾下計,吹下水☺️☺️第二彈 [打印本頁]

作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 06:54 AM     標題: 重新出發,36歲男想繼續識朋友傾下計,吹下水☺️☺️第二彈

好榮幸終於有爆帖既一日😂😂多謝各位支持,快d黎繼續吹水啦😎😎😎

原post:原來我之前個post已經不知不覺間消失左,或者代表我要忘記過去,重新出發😊

自介先:36歲,1米8左右,肥仔,鍾意食食食😋

我有wechat有line 有tg有whatsapp,如果各位有時間就入黎食下計啦😘😘
同時,希望為你打做5星級山頂😎😎

名單如下 :  

總廚 - 醒目斯文花貓
二廚 , 醫療  - 卡比
零食部 , 鐵餅部 , 演藝部 - 屈甜波
動物部 , 宗教 - 屈大哥
娛樂群組 - 紫緣
攝時間群組  - 外星亞祖 (外號u仔林峯)
懷舊部 , 健身部 - 森哥
田園部 - 西瓜外星人
後勤支援部-蕭秘書


如有任何遺漏 , 並非你沒有能力 , 只係我可能未發覺 , 敬請原諒 !

[ 本帖最後由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-19 08:48 AM 編輯 ]
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 07:28 AM

@kika_sweet @猛男特工 @arsjoe @海邊發現了花貓 @tingting09882


大家早晨,快d幫我搵番d租客入黎啦👋👋👋
作者: kika_sweet    時間: 2020-11-18 07:28 AM

山頂,上次個句給你五星級的家呢
作者: kika_sweet    時間: 2020-11-18 07:31 AM

@又註冊左 哥哥,食左早餐未
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 07:44 AM

引用:
原帖由 kika_sweet 於 2020-11-18 07:31 AM 發表 @又註冊左 哥哥,食左早餐未




早晨山頂,早晨甜妹,你諗住買早餐比我食丫?終於大個女啦🧐
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 07:45 AM

早🥱🥱
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 08:03 AM

引用:
原帖由 kika_sweet 於 2020-11-18 07:28 AM 發表 山頂,上次個句給你五星級的家呢

我搵唔番呀😅😅😅😅
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:05 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 07:28 AM 發表
@kika_sweet @猛男特工 @arsjoe @海邊發現了花貓 @tingting09882


大家早晨,快d幫我搵番d租客入黎啦👋👋👋
哦 你唔叫我😂
作者: kika_sweet    時間: 2020-11-18 08:05 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 07:44 AM 發表




早晨山頂,早晨甜妹,你諗住買早餐比我食丫?終於大個女啦🧐



我諗住哥哥你買比我食
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:05 AM

Good morning 😪😪
作者: kika_sweet    時間: 2020-11-18 08:05 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:05 AM 發表

哦 你唔叫我😂



我哥都無加
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 08:07 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:05 AM 發表
哦 你唔叫我😂

唔好意思呀,當我@人既時候剩係見到佢地🙄🙄🙄我冇忘記你ga
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 08:08 AM

@海邊發現了花貓 我搵唔番個段要 post既野呀😭😭😭
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:12 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:08 發表
@海邊發現了花貓 我搵唔番個段要 post既野呀😭😭😭


返到公司搵,等等!
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:16 AM

引用:
原帖由 kika_sweet 於 2020-11-18 08:05 AM 發表



我哥都無加
我地呢啲小塵粒😪
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:17 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:07 AM 發表

唔好意思呀,當我@人既時候剩係見到佢地🙄🙄🙄我冇忘記你ga
無心就無心☹️
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 08:17 AM

引用:
原帖由 kika_sweet 於 2020-11-18 08:05 AM 發表   


我諗住哥哥你買比我食




當然係你買比我食啦
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 08:18 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:05 AM 發表 Good morning 😪😪




早晨
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:22 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:18 AM 發表




早晨
早丫 註冊兄
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:28 AM

Good morning eVery Body
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 08:29 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:17 AM 發表
無心就無心☹️



我對你一條心ga😎😎😎😎
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:30 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:29 AM 發表



我對你一條心ga😎😎😎😎
😂😂😂😂你學左大師?
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:31 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:16 AM 發表

我地呢啲小塵粒😪
我有加你架
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:31 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:29 AM 發表



我對你一條心ga😎😎😎😎
哩句嘢咁熟嘅
作者: sai24    時間: 2020-11-18 08:32 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 07:28 AM 發表
@kika_sweet @猛男特工 @arsjoe @海邊發現了花貓 @tingting09882


大家早晨,快d幫我搵番d租客入黎啦👋👋👋


點解你無叫我既。。。  

山頂 早晨
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:32 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:31 AM 發表

我有加你架
都係你最好
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:33 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 07:28 AM 發表
@kika_sweet @猛男特工 @arsjoe @海邊發現了花貓 @tingting09882


大家早晨,快d幫我搵番d租客入黎啦👋👋👋
我無份嘅

山頂兄,早
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:34 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:32 AM 發表

都係你最好
我加漏咗joejoe同tingting添
聽日加返
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 08:35 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:34 AM 發表

我加漏咗joejoe同tingting添
聽日加返
開個鋪好多野顧
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:36 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 08:35 AM 發表

開個鋪好多野顧
我個舖有排先爆舖丫
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:38 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:03 發表

我搵唔番呀😅😅😅😅


為你打做5星級山頂

名單如下 :  

總廚 - 醒目斯文花貓
二廚 , 醫療  - 卡比
零食部 , 鐵餅部 , 演藝部 - 屈甜波
動物部 , 宗教 - 屈大哥
娛樂群組 - 紫緣
攝時間群組  - 外星亞祖
懷舊部 , 健身部 - 森哥
田園部 - 西瓜外星人
後勤支援部-蕭秘書


如有任何遺漏 , 並非你沒有能力 , 只係我可能未發覺 , 敬請原諒 !
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:40 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:38 AM 發表


為你打做5星級山頂

名單如下 :  

總廚 - 醒目斯文花貓
二廚 , 醫療  - 卡比
零食部 , 鐵餅部 , 演藝部 - 屈甜波
動物部 , 宗教 - 屈大哥
娛樂群組 - 紫緣
攝時間群組  - 外星亞祖
懷舊部 , 健身部 - 森哥
田園部 - 西瓜外星人
後勤支援部-蕭秘書


如有任何遺漏 , 並非你沒有能力 , 只係我可能未發覺 , 敬請原 ...
噢....我未被你發覺到
我會努力架
作者: sai24    時間: 2020-11-18 08:41 AM

麻煩山頂大哥加係第一頁內文 , thx


為你打做5星級山頂

名單如下 :  

總廚 - 奴隸喵
二廚 , 醫療  - 卡比
零食部 , 鐵餅部 , 演藝部 - 屈甜波&SUKI波
動物部 , 宗教 - 屈大哥
娛樂群組 - 紫緣
攝時間群組  - 外星亞祖
懷舊部 , 健身部 - 森哥
田園部 - 西瓜外星人
後勤支援部-蕭秘書


如有任何遺漏 , 並非你沒有能力 , 只係我可能未發覺 , 敬請原諒 !


👆🏻👆🏻
@山頂既朋友~~~ ~~~ ~~~ 以此為准

來源 : https://www.uwants.com/viewthread.php?page=449&tid=20178841#pid236989171

[ 本帖最後由 sai24 於 2020-11-18 08:43 AM 編輯 ]
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:42 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:40 發表

噢....我未被你發覺到
我會努力架


呢個唔係我編排架, 西瓜既初版。
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 08:43 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:38 AM 發表   

為你打做5星級山頂
名單如下 :  

總廚 - 醒目斯文花貓 二廚 , 醫療  - 卡比 零食部 , 鐵餅部 , 演藝部 - 屈甜波 動物部 , 宗教 - 屈大哥 娛樂群組 - 紫緣 攝時間群組  - 外星亞祖 懷舊部 , 健身部 - 森哥 田園部 - 西瓜外星人 後勤支援部-蕭秘書

如有任何遺漏 , 並非你沒有能力 , 只係我可能未發覺 , 敬請原 ...
總廚係:呆小丙傻褔花貓,要講多個2次都唔記得🙄
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 08:46 AM

如果我初初miss左邊個,真係唔好意思😥😥😥😥
作者: sai24    時間: 2020-11-18 08:48 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:46 AM 發表
如果我初初miss左邊個,真係唔好意思😥😥😥😥


講下笑姐
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:48 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:46 發表
如果我初初miss左邊個,真係唔好意思😥😥😥😥


做樓主壓力真大, 成日比人詐型
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:49 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:43 發表
總廚係:呆小丙傻褔花貓,要講多個2次都唔記得🙄


幾時返工呀!等你開飯!
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:49 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:46 AM 發表
如果我初初miss左邊個,真係唔好意思😥😥😥😥
傻啦,玩下咋

樓主辛苦晒
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:51 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:49 AM 發表


幾時返工呀!等你開飯!
今晚食乜餸?
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:53 AM

引用:
原帖由 arsjoe 於 2020-11-18 07:45 AM 發表
早🥱🥱
Joe兄,早晨啊
醒咗未呢
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:53 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:51 發表

今晚食乜餸?


咁快講今晚

你地今日全日唔食野, 直到夜晚呀?
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 08:53 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:49 AM 發表   

幾時返工呀!等你開飯!
應該下個星期一,如無意外,我仲等緊 @kika_sweet 買早餐我食先
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:54 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:53 AM 發表


咁快講今晚

你地今日全日唔食野, 直到夜晚呀?
我早餐買咗老麥

中午唔食,等今晚嗰餐
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:54 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:53 發表
應該下個星期一,如無意外,我仲等緊 @kika_sweet 買早餐我食先


邊度返呀? 做乜架?
作者: suki533    時間: 2020-11-18 08:54 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:53 AM 發表
應該下個星期一,如無意外,我仲等緊 @kika_sweet 買早餐我食先
你放緊大假丫?
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:56 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:46 發表
如果我初初miss左邊個,真係唔好意思😥😥😥😥


山頂真係乖
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 08:56 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:54 發表

我早餐買咗老麥

中午唔食,等今晚嗰餐


捱唔捱到呀?今晚搏老命!
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 08:58 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:54 AM 發表
你放緊大假丫?
我係待業中丫😕
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 08:59 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:54 AM 發表   

邊度返呀? 做乜架?

朋友果度,機場😏
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:00 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 08:46 AM 發表
如果我初初miss左邊個,真係唔好意思😥😥😥😥
羣眾壓力
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:01 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:54 AM 發表

我早餐買咗老麥

中午唔食,等今晚嗰餐
去到咁盡
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:01 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:48 AM 發表


做樓主壓力真大, 成日比人詐型
貓仔

我想講尋晚先知
星期四又有蟹食
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:02 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:59 發表

朋友果度,機場😏


又去番原位
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:02 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:59 AM 發表

朋友果度,機場😏

mobile_1.jpg
今日到我腸粉😂

圖片附件: mobile_1.jpg (2020-11-18 09:02 AM, 559.78 KB) / 該附件被下載次數 68
https://www.uwants.com/attachment.php?aid=12259492


作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:03 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:02 發表


[attach]12259492[/attach]
今日到我腸粉😂


我地唔要甜醬架
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:06 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:03 AM 發表


我地唔要甜醬架
丫姐 好重手 落左勁多
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 09:07 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:02 AM 發表

[attach]12259492[/attach] 今日到我腸粉😂
淨腸粉夠唔夠飽丫
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:08 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 08:56 AM 發表


捱唔捱到呀?今晚搏老命!


太耐冇出街食大餐了~
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:08 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:01 AM 發表

貓仔

我想講尋晚先知
星期四又有蟹食


我都想食啊~
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 09:08 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 08:53 AM 發表

Joe兄,早晨啊
醒咗未呢


🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️未。。。。。一訓多陣就出事
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:08 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:06 發表

丫姐 好重手 落左勁多


D阿姐手快快慣左手勢!
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:09 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 08:58 AM 發表
我係待業中丫😕


下星期有工返啦~LUCKY~
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:09 AM

引用:
原帖由 arsjoe 於 2020-11-18 09:08 AM 發表



🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️未。。。。。一訓多陣就出事


遲到丫﹖
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:09 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 09:07 AM 發表
淨腸粉夠唔夠飽丫
😂😂夠掛 不過ok啲腸粉好硬
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:09 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:08 發表


太耐冇出街食大餐了~



我節食緊......準備迎接好多節日,食!
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:10 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:08 AM 發表


我都想食啊~
親戚買左一籮
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:10 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:08 AM 發表


D阿姐手快快慣左手勢!
我見到佢好大力咁節個樽🌚
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:11 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:09 AM 發表



我節食緊......準備迎接好多節日,食!


我下個月都好多節日要食丫~
就今晚1餐先~再介返口
作者: 又註冊左    時間: 2020-11-18 09:11 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:09 AM 發表
😂😂夠掛 不過ok啲腸粉好硬
慢慢食
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:13 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:01 AM 發表

去到咁盡


約左你嘛
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:15 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:09 發表


遲到丫﹖


佢彈性架,同佢個肚一樣咁彈。
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 09:15 AM

得琴日無遲🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:16 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:10 發表

親戚買左一籮


無人拆蟹搣蝦呀
作者: suki533    時間: 2020-11-18 09:16 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:15 AM 發表


佢彈性架,同佢個肚一樣咁彈。


係喎....唔記得左添~

咁佢今晚咪可以陪我會盡D
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:17 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:10 發表

我見到佢好大力咁節個樽🌚


我次次比錢時講一次,再睇實佢整, 再講, 個阿姐好醒目: 得,我知喇!

佢一想拎樽甜醬,我就閘住佢。
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:18 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:16 發表


係喎....唔記得左添~

咁佢今晚咪可以陪我會盡D


我估咋, 我記得好耐之前, JOEJOE兄講過一個夢話自己大肚腩, 真人就唔知喇!
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 09:33 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:00 AM 發表
羣眾壓力

我真心ga😭😭😭😭
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:39 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:17 AM 發表


我次次比錢時講一次,再睇實佢整, 再講, 個阿姐好醒目: 得,我知喇!

佢一想拎樽甜醬,我就閘住佢。


如果佢好不幸落左...你係咪會唔要?
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:39 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 09:33 AM 發表

我真心ga😭😭😭😭


真心唔記得左我
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:39 AM

引用:
原帖由 又註冊左 於 2020-11-18 09:11 AM 發表
慢慢食


無得慢...食食下丫姐返左
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:40 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:13 AM 發表


約左你嘛


唔好比人知...我地係大食ABC
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 09:40 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:16 AM 發表


無人拆蟹搣蝦呀


我都無丫靠自己
作者: 山頂既朋友~~~    時間: 2020-11-18 09:41 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:39 AM 發表   

真心唔記得左我

你咁睇我😥😥😥
作者: sai24    時間: 2020-11-18 09:42 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:08 AM 發表


太耐冇出街食大餐了~


我陪你捱到今晚
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:42 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:39 發表


如果佢好不幸落左...你係咪會唔要?


要既, 食少D囉, 有甜醬部分會唔食, 同胃口大減!
作者: sai24    時間: 2020-11-18 09:42 AM

引用:
原帖由 arsjoe 於 2020-11-18 09:08 AM 發表



🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️未。。。。。一訓多陣就出事


遲到??
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:43 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:40 發表


我都無丫靠自己


好彩自細屋企訓練有素
作者: sai24    時間: 2020-11-18 09:45 AM

引用:
原帖由 *紫緣* 於 2020-11-18 09:10 AM 發表

親戚買左一籮


今年大閘蟹當造
你都食好多蟹喎
記住飲番薑茶驅寒呀

[ 本帖最後由 sai24 於 2020-11-18 09:47 AM 編輯 ]
作者: sai24    時間: 2020-11-18 09:47 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:42 AM 發表


要既, 食少D囉, 有甜醬部分會唔食, 同胃口大減!


我都覺腸粉好食,就落麻醬&豉油就得
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:50 AM

引用:
原帖由 sai24 於 2020-11-18 09:47 發表



我都覺腸粉好食,就落麻醬&豉油就得


仲有芝麻
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:52 AM

@man428839

我搬左家喇! 有事無事呢度找我!
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 09:53 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:15 AM 發表


佢彈性架,同佢個肚一樣咁彈。


😱🥺☹️

我肚腩已失去彈性☹️
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 09:54 AM

引用:
原帖由 suki533 於 2020-11-18 09:16 AM 發表


係喎....唔記得左添~

咁佢今晚咪可以陪我會盡D


孭個背囊去👍😏😁
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 09:57 AM

引用:
原帖由 sai24 於 2020-11-18 09:42 AM 發表



遲到??


無,諗住早啲返做埋啲野收工🙈
作者: 海邊發現了花貓    時間: 2020-11-18 09:57 AM

引用:
原帖由 arsjoe 於 2020-11-18 09:53 發表



😱🥺☹️

我肚腩已失去彈性☹️


臭皮囊
作者: arsjoe    時間: 2020-11-18 09:58 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:57 AM 發表


臭皮囊


又知臭🤨唔俾我香既係咪
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 10:01 AM

引用:
原帖由 山頂既朋友~~~ 於 2020-11-18 09:41 AM 發表

你咁睇我😥😥😥


講下笑嗜...
作者: *紫緣*    時間: 2020-11-18 10:03 AM

引用:
原帖由 海邊發現了花貓 於 2020-11-18 09:43 AM 發表


好彩自細屋企訓練有素


但係我都係唔識好似D人咁....一吉隻蟹腳就會出黎




Copyright © 2003-2021 Uwants.com