其他討論
消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊 微博



收藏 訂閱 打印

恭賀會員鬼谷有女友(已完結)



恭賀會員鬼谷有女友(已完結)

[隱藏]
各位水區兄弟姐妹入黎祝賀鬼谷,一人一句祝福鬼谷
位位十萬分(只限一次)
派多左分請回水,每位十萬派左一百萬
收到分既會員回水90萬
楓楓凖備做人情

【Mr.Pong】2017-10-8 03:31 AM積分 900000積分轉入
早晨鳥2017-10-8 12:41 AM積分 1000000積分轉出
dragooon2017-10-8 12:40 AM積分 1000000積分轉出
~66~2017-10-8 12:40 AM積分 1000000積分轉出
realdeadsoul2017-10-8 12:40 AM積分 1000000積分轉出
【Mr.Pong】2017-10-8 12:39 AM積分 1000000積分轉出
tonii2017-10-8 12:39 AM積分 1000000積分轉出
GG8882017-10-8 12:39 AM積分 1000000積分轉出
love_kinkiwong 2017-10-8 12:38 AM積分 1000000積分轉出
Monkey楊靜文 2017-10-8 12:38 AM積分 1000000積分轉出
rockckc11082017-10-8 12:38 AM積分 1000000積分轉出
計數佬2017-10-8 12:37 AM積分 1000000積分轉出


[ 本帖最後由 〥Myth°〃楓 於 2017-10-9 11:30 PM 編輯 ]
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-6 11:37 PM 發表

痴線,
等同話北韓金仔以後唔再放炮仗一樣,
冇可能啦。


唔明






就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-6 11:52 PM 發表

算啦, 你唔使明,
派一百幾廿萬分嚟先,
我再慢慢解釋你聽。


你就想




就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 rockckc1108 於 2017-10-6 11:55 PM 發表
好難恭喜WO XD


唔準講真話






就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-6 11:56 PM 發表

你話鬼谷有女, 鬼谷自己都唔信啦。


方丈份人好小氣
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-7 12:09 AM 發表

我理佢方丈定果醬,
總之, 你有二百歲命你就等啦,
百鳩幾年之後有就唔知,
我就一百二十歲命夠喇,

晌我有生之年,
我估鬼谷有女呢個現像,
比見到哈雷彗星撞落香港仲難。


做咩姐你






就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 love_kinkiwong 於 2017-10-7 12:12 AM 發表
公喜公喜
係咪有分架?








就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-8 11:12 AM 發表

派鬼, 都冇。







早晨鳥2017-10-8 12:41 AM積分 1000000積分轉出
dragooon2017-10-8 12:40 AM積分 1000000積分轉出
~66~2017-10-8 12:40 AM積分 1000000積分轉出
realdeadsoul2017-10-8 12:40 AM積分 1000000積分轉出
【Mr.Pong】2017-10-8 12:39 AM積分 1000000積分轉出
tonii2017-10-8 12:39 AM積分 1000000積分轉出
GG8882017-10-8 12:39 AM積分 1000000積分轉出
love_kinkiwong 2017-10-8 12:38 AM積分 1000000積分轉出
Monkey楊靜文 2017-10-8 12:38 AM積分 1000000積分轉出
rockckc11082017-10-8 12:38 AM積分 1000000積分轉出
計數佬2017-10-8 12:37 AM積分 1000000積分轉出




就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-8 01:15 PM 發表

嘿, 你死喇, 唔係咁多人識將分數轉返出去,
而且你個月户名又衰, 〥Myth°〃楓
除咗copy之外都唔知點打,

派出去的分尤如射出去的精,
你唔會收返再塞返落個鎗咀到啩?


走數要切J
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 鬼谷先生 於 2017-10-8 02:31 PM 發表



呢排仍是單身



講大話爛丁丁
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 dragooon 於 2017-10-8 05:50 PM 發表
回覆 1#  〥Myth°〃楓 的帖子
請問點先可以回番啲積分比您。thanks
可以啲話。比個步驟我睇。


會員版面見到積分交易
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 計數佬 於 2017-10-8 07:57 PM 發表

你宜家知錯未?
立亂講鬼谷有女友呢D謊言,
抵你有報應。

90萬分我已經第一時間回返比你,
剩低十萬, 我幫你比個8F妹, 0Kay?

下次唔好再非冇可能發生既野開玩笑,
知嘛?  


果十萬你袋好
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 realdeadsoul 於 2017-10-9 03:23 AM 發表
哇∼多謝晒
不過咁大手筆派多個0呀


楓明明打十萬分有Bu9呀




就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 GG888 於 2017-10-9 07:42 AM 發表

11467457


嗱,無欠你啦。以後自己小心,好在唔係真實銀行轉帳。


唔該爺爺
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 wetzengi 於 2017-10-9 11:17 AM 發表

我第2頁有讚過,但樓主冇派分比我


候捕
就算曾經係隻棋,都唔好睇死自己
下次當你感到沮喪的時候
別忘了在你的身體里
存在著十兆的細胞
而他們在乎的只有你

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
 28 12
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!
預覽帖子  恢復數據  清空內容