其他討論
消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊 微博



收藏 訂閱 打印

[面部化妝] (新手問)BB cushion遮瑕度會唔會無粉底高架呢?



(新手問)BB cushion遮瑕度會唔會無粉底高架呢?

[隱藏]
小妹我化妝新手一個,
最近學緊化妝~我見好多人都會用BB cushion當粉底,
但我試過其實好似遮瑕度真係唔算好高咁,
其實BB cushion遮瑕度會唔會無粉底高架呢?
好似個個brand都出,唔知應該由邊睇起好



實用相關搜尋: 粉底 化妝

回覆 引用 TOP

都唔係呀,依家好多BB cushion/cream遮瑕度都好高架喎~





回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 波_BALL 於 2017-8-30 12:08 PM 發表
小妹我化妝新手一個,
最近學緊化妝~我見好多人都會用BB cushion當粉底,
但我試過其實好似遮瑕度真係唔算好高咁,
其實BB cushion遮瑕度會唔會無粉底高架呢?
好似個個brand都出,唔知應該由邊睇起好


其實BB cushion都有遮瑕度超高,
粉底都有遮瑕度唔高架!
我會建議樓主揀的時候,先搞清楚自己想要咩




回覆 引用 TOP

回覆 1#  波_BALL 的帖子

多數都係
BB cushion做日常粉底已經好夠






回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 siIu.mAI 於 2017-8-30 03:14 PM 發表
都唔係呀,依家好多BB cushion/cream遮瑕度都好高架喎~


係咩?
我比較少留意,都係最近先開始follow~
等我去睇睇先



實用相關搜尋: cream

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 Heikeo 於 2017-8-30 04:22 PM 發表
其實BB cushion都有遮瑕度超高,
粉底都有遮瑕度唔高架!
我會建議樓主揀的時候,先搞清楚自己想要咩


其實我唔鍾意太厚妝,但都唔可以太薄,
有少少遮瑕度咁啦哈哈哈
好似要求好高咁






回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 波_BALL 於 2017-8-31 06:56 PM 發表
其實我唔鍾意太厚妝,但都唔可以太薄,
有少少遮瑕度咁啦哈哈哈
好似要求好高咁



sis感覺上你似係鍾意遮瑕度高少少H底妝???
BB cushion daily用真係好夠架啦,
如果覺得唔夠遮瑕度,上多兩層都得,
再唔係就用遮瑕膏~~
化妝可以好多變化H






回覆 引用 TOP

回覆 7#  siIu.mAI 的帖子
我其實唔鍾意太厚架,我只係有時會出瘡瘡,
不過你話用遮瑕膏都可以!有無sis有好用HBB cushion介紹下?




回覆 引用 TOP

好多韓牌IOPE, Etude House都有出BB cushion啦,
但我個人歐美控少少,我用歐美牌多,
同埋覺得韓牌出都唔太岩香港天氣用,
你知啦,韓國天氣咁乾,唔似香港~



實用相關搜尋: 香港

回覆 引用 TOP

[隱藏]
我不嬲都用開BB cushion, 貪方便


熱門搜尋: 股票即時報價 破產申請 樓宇按揭 按揭 保險公司 基金 旅遊保險

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 siIu.mAI 於 2017-9-4 02:59 PM 發表
好多韓牌IOPE, Etude House都有出BB cushion啦,
但我個人歐美控少少,我用歐美牌多,
同埋覺得韓牌出都唔太岩香港天氣用,
你知啦,韓國天氣咁乾,唔似香港~



都係,你分析得都有道理
咁你用緊邊款?你未講XD



實用相關搜尋: 香港

回覆 引用 TOP

回覆 11#  波_BALL 的帖子
依家用緊Chanel個款,正到暈,
樓主唔鍾意太厚妝就岩,佢堅係薄架!
但唔知你介唔介意貴少少姐~



熱門搜尋: plastic surgery 整容 雙眼皮手術

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 siIu.mAI 於 2017-9-4 04:55 PM 發表
回覆 11#  波_BALL 的帖子
依家用緊Chanel個款,正到暈,
樓主唔鍾意太厚妝就岩,佢堅係薄架!
但唔知你介唔介意貴少少姐~


同埋佢個光澤感我好鍾意
係最近入手H野最鍾意H其中幾樣

[ 本帖最後由 siIu.mAI 於 2017-9-5 10:56 AM 編輯 ]




回覆 引用 TOP

有幾正先,唔厚妝的話可以呀!
好用我唔介意架XDDD
chanel原來都有出bb cushion?
無留意呢~



熱門搜尋: collagen 香水 飄眉 化妝課程 脫髮 美容課程

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!
預覽帖子  恢復數據  清空內容