其他討論
消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
註冊 登入/註冊 微博



收藏 訂閱 打印

[其他] 娶著個生唔仔既女人, 真係喊三聲



娶著個生唔仔既女人, 真係喊三聲

[隱藏]
同左呢個女人結婚幾年,其實一直都想生仔,因為阿爺好睇重呢樣野,之前阿哥生左個仔之後,即刻俾左一筆錢佢去換個間大啲既屋。但我女人偏偏好唔爭氣,咁耐都生唔出仔!唉,點解我咁唔好彩?


實用相關搜尋: 結婚
讚好專頁以獲取更多精彩內容
離婚再揾過一個囉





樓主,真心覺得;
一, 只系想屋企人比錢你駛。 (自己能力不足? 咁其實更加唔應該生。)
二, 怪太太無所出。 (但就唔知系太太問題定自已有問題。)




樓主有病,快D睇醫生





[隱藏]
引用:
原帖由 風暴之前 於 2017-8-9 12:47 PM 發表
同左呢個女人結婚幾年,其實一直都想生仔,因為阿爺好睇重呢樣野,之前阿哥生左個仔之後,即刻俾左一筆錢佢去換個間大啲既屋。但我女人偏偏好唔爭氣,咁耐都生唔出仔!唉,點解我咁唔好彩?
你有冇常識呀?
生唔到仔係男人既問題呀,低能

Bb既性別係由父親既精子決定。
精子有X染色體同Y染色體,
卵子既染色體則係一對X染色體

Y精子生男,X精子生女

分明係你d生活習慣唔好,搞到冇仔生
仲係度怪女人
你produce多d Y染色體啦



實用相關搜尋: 結婚
不要有什麼事就怪在女方身上,這樣和渣男沒有分別

[ 本帖最後由 f918888 於 2017-8-10 12:10 PM 編輯 ]






最好去看一下醫生,查清楚是什麼出了問題,也不要被老舊的思想束縛,影響自己和另一半的關係





生唔到定係生唔到仔?兩回事!請講明



一係就接受






[隱藏]
愛一個人就要接受她的一切,沒有理由生不到就要離婚


熱門搜尋: 甩頭髮 hair 護髮 腋下脫毛 髮尾油 假髮
其實你係鍾意你老婆同小朋友吖,抑或係鍾意你阿爺啲錢?唔該你尊重下你老婆啦






邊個叫你咁SEVEN,如果係為左生仔,攪大左先娶咪冇問題囉,次序倒轉左與人無尤。






做咩post出黎比人屌



你太不給力






[隱藏]
引用:
原帖由 風暴之前 於 2017-8-9 12:47 PM 發表
同左呢個女人結婚幾年,其實一直都想生仔,因為阿爺好睇重呢樣野,之前阿哥生左個仔之後,即刻俾左一筆錢佢去換個間大啲既屋。但我女人偏偏好唔爭氣,咁耐都生唔出仔!唉,點解我咁唔好彩?
簡單啦!叫你老婆同第二個搞,包你1年後有仔生!
你自己去檢查左先啦!無賴



實用相關搜尋: 結婚 檢查


伸延閱讀
 30 12
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
預覽帖子  恢復數據