其他討論
消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊 微博



收藏 訂閱 打印

[新聞轉貼] 價已定!曼聯6,000萬鎊賣迪基亞



價已定!曼聯6,000萬鎊賣迪基亞

[隱藏]



英國《每日鏡報》大爆,曼聯領隊莫連奴已經同意高層準備出售迪基亞嘅決定,價錢係6,000萬鎊,而且會將得到嘅轉會費,羅致馬德里體育會守門員奧比歷作為頂替,雖然對方嘅合約中訂明,違約金高達8,500萬鎊,但紅魔同馬體會談判緊,希望將價錢壓低到可接受價位再買入,總而言之,各位曼迷好難期望迪基亞下季留喺奧脫福球場嘞!


http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20170519/bkn-20170519100049405-0519_00882_001.html

回覆 引用 TOP

有其他球會怭但出6000萬鎊
就唔放比皇馬
吹咩






回覆 引用 TOP

我覺得迪基互走 唔需要咁貴買馬體個龍囉
補強中堅 防中 龍門壓力自然細
羅美路都夠做啦




回覆 引用 TOP

咪笑死人





回覆 引用 TOP

[隱藏]
鏡報。完

回覆 引用 TOP

又貼膠post…一見鏡報即刻不用回





回覆 引用 TOP

應該同皇馬講,我哋用幾錢買過個龍再加30M鎊,就係DGG個身價了
新龍85M鎊咪照買囉⋯

[ 本帖最後由 k750750k 於 2017-5-19 12:48 PM 編輯 ]






回覆 引用 TOP

6000萬鎊應該放啦。
其實現時英超都有唔少穩健既龍門,
感覺迪基亞除反應快之外,
各方面加埋,都唔比其他龍門突出很多…




回覆 引用 TOP

同意師兄講法,羅美路本身絕對唔差,迪基亞走人的話可以俾1季時間羅美路恭諳誘U掂唔掂,現在應該補貨既係1個中堅(如要賣走smalling或jones或blind),1個左閘 (如要走blind或shaw的話),中場就算唔賣人都要入1件,及1件前鋒

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 120478boy 於 19-5-2017 12:56 發表
同意師兄講法,羅美路本身絕對唔差,迪基亞走人的話可以俾1季時間羅美路恭諳誘U掂唔掂,現在應該補貨既係1個中堅(如要賣走smalling或jones或blind),1個左閘 (如要走blind或shaw的話),中場就算唔賣人都要入1件, ...

但未計季中走嗰3個。
下季仍然唔夠人踢4線波。

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 ManUtdFans 於 19/5/2017 15:46 發表

但未計季中走嗰3個。
下季仍然唔夠人踢4線波。
唉,贏左歐霸先再諗啦

回覆 引用 TOP

起碼一億啦

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 670049071 於 2017-5-19 06:51 PM 發表

唉,贏左歐霸先再諗啦


嬴唔到歐霸嘅話,下年都係要踼四線波




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 pkduck09 於 19/5/2017 19:09 發表



嬴唔到歐霸嘅話,下年都係要踼四線波
英超、足總盃、聯賽盃
聯賽排第6,得個歐霸外圍賽踢,都算四線既

回覆 引用 TOP

[隱藏]
哎,迪基亞終究還系去皇馬

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
 21 12
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!
預覽帖子  恢復數據  清空內容